Wednesday, January 20, 2010

A New Year Message from Kim Bum

 The message:

Hello, everyone! This is Kim Bum.

Apologies for my belated greetings. I’d like to share some of my thoughts here with you guys to express my appreciation.

Thank all the fans for the support in the past 2009. I kicked off the new year of 2009 in bliss by performing in Boys Over Flowers. It seems like, compared to last year, 2009 ended with my slightly gloomy mood.

After finishing Bisang, I came across the TV series Dream. 2009, in my acting career, was a very significant year when I were provided very important works. Through these two works, I gained valuable knowledge, the filming time, all the memories, my roles and all the staff and crew, and, of course, you guys who provide me so much support and encouragement, all of which will be kept in the bottom of my heart and will never be forgotten.

In 2009, I also came through some hard time, which, both physically and mentally, made me feel depressed and tired. In 2009, I would feel time past very slow, if I was not working at the filming location and living my characters’ life. While considering the fact that I completed three projects, a bunch of relative work and lots of overseas activities, I feel 2009 past really fast.

The uneasy year of 2009 has come to an end. The new year opens with the greetings from my new show to all of you. Recently, I’ve been filming MBC’s new Wednesday-Thursday show “the woman who still want to get married”. Through a character named Ha Jaemin, I entered a new world. I, so far, still cannot handle this character very well. However, playing such a warm role in the freezing winter makes feel truly happy. Hope you guys expect this show coming out and give support and love to this character.

Before bringing this show out on TV, I want to give all of you my new year wishes. Wish all of you dream comes true and happy every day in the new year.

Happy new year! O(∩_∩)O~

I really appreciate all your support in the last year. In the new year, I will work harder and look forward to achieving more accomplishments, no matter how hard it could be. Please look forward to it.

See you!

--translete--

Pesan:

Hello, everyone! Ini Kim Bum.

Permintaan maaf untuk terlambat salam. Saya ingin berbagi beberapa pikiran saya di sini bersama kalian untuk menyatakan penghargaan.

Berterima kasih kepada semua para penggemar untuk dukungan di masa lalu 2009. Aku dikeluarkan dari baru di tahun 2009 kebahagiaan dengan tampil di Boys Over Flowers. Sepertinya, dibandingkan tahun lalu, 2009 berakhir dengan suasana hati saya agak muram.

Setelah menyelesaikan Bisang, saya datang di serial TV Dream. 2009, dalam karir akting saya, adalah tahun yang sangat signifikan ketika aku disediakan karya sangat penting. Melalui dua karya ini, saya memperoleh pengetahuan yang berharga, waktu pembuatan film, semua kenangan, peran saya dan semua staf dan kru, dan, tentu saja, kalian yang memberikan begitu banyak dukungan dan dorongan, yang semuanya akan disimpan dalam dasar hati saya dan tidak akan pernah terlupakan.

Pada tahun 2009, saya juga datang melalui beberapa waktu sulit, yang, baik secara fisik maupun mental, membuat saya merasa tertekan dan lelah. Pada tahun 2009, saya akan merasa waktu lalu sangat lambat, jika aku tidak bekerja di lokasi syuting dan karakter hidup saya 'hidup. Sementara mengingat fakta bahwa aku menyelesaikan tiga proyek, setumpuk pekerjaan dan relatif banyak kegiatan di luar negeri, 2009 masa lalu aku merasa benar-benar cepat.

Tidak enak tahun 2009 telah berakhir. Tahun baru dibuka dengan salam dari saya acara baru untuk anda semua. Baru-baru ini, saya telah membuat film MBC Rabu-Kamis baru menunjukkan "wanita yang masih ingin menikah". Melalui sebuah karakter bernama Ha Jaemin, aku memasuki dunia baru. Aku, sejauh ini, masih tidak dapat menangani karakter ini dengan sangat baik. Namun, bermain peran seperti hangat di musim dingin yang sangat dingin membuat merasa benar-benar bahagia. Hope kalian harapkan acara ini akan keluar dan memberi dukungan dan cinta untuk karakter ini.

Sebelum membawa acara ini keluar di TV, saya ingin memberi kalian semua tahun baru keinginan saya. Berharap kalian semua mimpi menjadi kenyataan dan bahagia setiap hari di tahun baru.

Selamat tahun baru! O (∩ _ ∩) O ~

Saya sangat menghargai semua dukungan pada tahun lalu. Pada tahun baru, saya akan bekerja lebih keras dan berharap untuk mencapai lebih banyak prestasi, tidak peduli betapa sulitnya bisa. Please look forward to it.

Sampai jumpa!

credit : bumsso
shared by anggista

Thanks for Reading and Leave your comment...^^

Translate in your language

0 comments:

Post a Comment

Gallery Image

LET'S PLAY THE PUZZLE BELOW

 

Sweet Couple From Seoul With Love | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)